понедельник, 18 апреля 2016 г.

Мрію потрапити у команду дизайнерів Аґрафки

Вітаю!
Сьогодні хочу скористатися нагодою та подати заявку до команди дизайнерів блогу Аґрафка.

За результатами останнього набору я була запрошеним дизайнером на період листопад-грудень 2015року і тепер я точно знаю чому мрію потрапити до основного складу! За останні півроку я не лише була запрошеним дизайнером, а ще робила покупочки у чудовому магазині Аґрафка та виграла приз за участь у завданні і можу сказати, що Аґрафка - це неймовірно професійний колектив, магазин, блог!!! Це атмосферні та цікаві завдання! Впевнено можу сказати, що все що стосується Аґрафки - то зроблено з душею, великою любов'ю та натхненням! Мрію стати частинкою цієї дружньої творчої родини! Тому Аґрафка - це моя dreamteam!

Що ж до мене, то звати мене Половко Аня, звідки й нік PolAnna. Мешкаю з чоловіком та двома донечками у місті Рівне. Не уявляю свого життя без скрапбукінгу з 2014 року. Я універсальний майстер  - створюю роботи у різних стилях та різноманітних форматах (найбільше переважаюсь листівки, але не оминаю нагоду створити блокноти, міні-альбоми, конверти, подарункові коробочки, фоторамки).

Ось і настала мить, що маю показати 5 своїх робіт!

 - улюблені шоколадниці у еко-стилі


- улюблений конверт у стилі шеббі-шик


- улюблений міні-альбом в американському стилі


- улюблена листівочка у стилі Clean and Simple


А ще у моєму житті є захоплення, що передувало скрапу, а тепер допомагає прикрашати мої скрапові проекти - це в'язання гачком


Також продовжую шити Тільдо-равликів та створювати прикраси на волосся для моїх донечок та їх подружок.

А хто бажає більше про мене дізнатися, то верхня панелька блога вам у допомогу - там і про мне, і ТОПи, і ДК, і МК))

Моя електронна адреса:  polannamade@gmail.com

Вже мрію про 25 квітня та побачити себе у складі нової дк Аґрафки))

Дякую, що знайшли хвилинку зазирнути до мене!

10 комментариев:

  1. бажаю вам здійснення задуманого !!!!!!!!!!

    ОтветитьУдалить
  2. Ань, шикарні листівки! Дякую за участь у наборі. Удачі!

    ОтветитьУдалить
  3. Аня, желаю, чтобы тебя обязательно пригласили!!! Они просто не могут пройти мимо таких работ!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Наташик, спасибочки, моя дорогая!

      Удалить
  4. Надіюся вас оберуть...дуже вже мені ваші роботи подобаються :)

    ОтветитьУдалить
  5. Анечка, удачи!!!! Не знаю, вышли ли уже результаты, но открыточки мои любимые)))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Олечка, спасибо за поддержку!

      Удалить

Ваш комментарий очень ценен для меня! Спасибо!

Популярные сообщения